Секретар на Община Угърчин
Дата на публикуване:
10.03.2020 13:26
ДИМИТЪР МИХАЙЛОВ ДИМИТРОВ - СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА УГЪРЧИН
стая 205
email: sekretar@ugarchin.com
тел: 06931 2005, 0879414402, 0886436247
Секретарят на общината е висш държавен служител, който се назначава от кмета на общината.
Секретарят на общината осъществява административното ръководство на администрацията, координира и контролира административните звена за точното спазване на нормативните актове и на законовите разпореждания на кмета на общината.
Организира и контролира изпълнението на дейностите, свързани с прилагането на Закона за администрацията, Закона за държавния служител, АПК, Закона за опазване на личните данни, Закона за достъп до обществена информация и подзаконовите нормативни актове, свързани с тяхното приложение.
Секретарят на общината организира и отговаря за:
- дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им;
- деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
- дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване;
- разгласяването и обнародването на актовете на Общинския съвет и на кмета на общината;
- работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица;
- поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми.
Организира процеса по определяне на годишните цели на изпълнението на общинската администрация и системата от индикатори за измерването им и осигурява запознаването на структурните звена в общината с тях.
Съгласува разработените проекти на годишни планове за дейността на структурните звена в общинската администрация.
Организира процеса по оценяване на служителите в общинската администрация, съгласно Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация.
Ръководи и контролира процедурите по разработване и изменение на длъжностните характеристики на служителите от общинската администрация.
Утвърждава длъжностните характеристики на служителите в общинската администрация съгласно нормативните изисквания.
Ръководи процеса за обучение на служителите от общинската администрация.
Организира и отговаря за изпращането на Общинския съвет административните актове, както и договорите и техните изменения и допълнения, издадени в изпълнение на актовете, приети от съвета, в 3-дневен срок от издаването или подписването им.