ISO 27001:2013 и ISO 9001:2015

Дата на публикуване: 11.09.2019 11:14



 

ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ УГЪРЧИН

ИНТЕГРИРАНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА КАЧЕСТВОТО И ИНФОРМАЦИОННАТА СИГУРНОСТ 

Приложение №3


                  
Ръководството на ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ УГЪРЧИН приема политика за поддържане и непрекъснато подобрение на качеството на административното обслужване и на информационната сигурност чрез прилагане на международните стандарти БДС EN ISO 9001:2015 и БДС ISO/IEC 27001:2013, като средство за  утвърждаване доброто име и репутация на Общината и за създаване на условия за развитие на местната администрация и икономиката на града.

     В тази връзка ръководството на Общината се стреми към:

  • изпълнение на всички нормативни изисквания приложими към дейността на Общината
  • съблюдаване на интересите на жителите на общината при провеждането на политиките на местно ниво
  • удовлетворяване на изискванията и очакванията на образователни, социални, културни и други местни организации свързани с дейността на Общината
  • въвеждане на постоянни подобрения на качеството на административното обслужване и на състоянието на информационната сигурност;
  • осигуряване на необходимите ресурси за функционирането и постоянното подобрение на интегрираната система за управление на качеството и информационната сигурност
  • минимизиране на рисковете за сигурността на информацията, причиняващи загуби или вреди на администрацията и нейните потребители на услуги

Общото виждане за подобряване на административното обслужване, което е част от функциите на общинската администрация се основава на следните принципи:

  • равнопоставено, честно и любезно административно обслужване;
  • предоставяне на комплексни услуги на принципа на „едно гише“
  • открито общуване с потребителите на административни услуги, осигурявайки пълна информация за съответната услуга
  • осигуряване на различни канали за достъпа до услуги и информация
  • консултиране се с всички заинтересовани страни и насърчаване непрекъснато усъвършенстване
  • въвеждане на механизми за обратна връзка от клиента и анализ на събраната информация

Ръководството се ангажира да поддържа ефективна и ефикасна системата за управление, като планирано и непрекъснато я оценява, актуализира периодично и предприема мерки за непрекъснатото подобряване.

Подхождайки с разбирането, че информацията е в основата на осъществяваната от администрацията дейност – "Административно, правно, техническо и информационно обслужване на физически и юридически лица", ръководството на Общината създава и непрекъснато подобрява условията, необходими за опазването й от неразрешено разпространение,  загуба или увреждане.

Въвеждайки международните стандарти, ние задаваме система от мерки, която е насочена към:

  • гарантиране на ПОВЕРИТЕЛНОСТ на информацията чрез прилагане на система от одобрени правила за работа с нея
  • осигуряване на ЦЯЛОСТНОСТ на информацията - т.е. нейната точност и вярност
  • осигуряване на ДОСТЪПНОСТ на информацията чрез осигуряване на надежден и навременен достъп до нея, за потребителите имащи права да я ползват

 

     
23.07.2019 г.                                                                                                                                                                                                             Кмет: /п/

                          Станимир Петков