ЗОП-2014-01/03.10.2014г. (поръчка №00340-2014-0009 в АОП)
Дата на публикуване:
03.10.2014 00:00
Възложител: Община Угърчин
Отрита процедура
Статус: изпълнена
Обект на поръчката: услуга
Описание: Зимно поддържане и снегопочистване на общински пътища в община Угърчин за зимния експлоатационен сезон 2014-2015 г.
Срок за получаване на документация за участие: 03.11.2014 г. Час: 17:00
Срок за получаване на оферти за участие 03.11.2014 г. Час: 17:00
*Лица за контакти: инж.Цветан Георгиев
Условия за участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка са посочени в обявлението и документацията за участие.
Условия при отваряне на офертите:
Дата: 04.11.2014 г. Час: 10:00
Място: Заседателна зала на общински съвет в сградата на общинска администрация
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите: Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето
- 03.10.2014г. -
Решение за откриване на процедура
- 03.10.2014г. -
Обявление за обществeна поръчка
- 03.10.2014г. -
Изисквания и указания за изготвяне на оферта
- 03.10.2014г. -
Технически спецификации
- 03.10.2014г. -
Проект на договор
- 03.10.2014г. -
Образци и приложения за изготвяне на офертата
- 04.11.2014г. -
Протокол от работно заседание №1 на комисията
- 04.11.2014г. -
Съобщение на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти до участниците в процедурата за отваряне на плик №3 "Ценово предложение"
11.11.2014г. -
Протокол от работно заседание №2 на комисията
- 11.11.2014г. -
Протокол от работно заседание №3 на комисията
- 11.11.2014г. -
Протокол от работата на комисията по чл.72 от ЗОП
- 11.11.2014г. -
Решение на възложителя №1364/11.11.2014г. за класиране на участниците и за избор на изпълнител
- 30.12.2014г. -
Информация за сключен договор за изпълнение на обществена поръчка №55-113
- 09.01.2015г. -
Договор №55-113/10.12.2014г. за възлагане на обществена поръчка
- 09.01.2015г. -
Приложения към договор №55-113:
Ценово предложение за изпълнение на поръчката
Техническо предложение за изпълнение на поръчката
- 20.01.2015г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършено плащане по договор №55-113
- 12.02.2015г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършено плащане по договор №55-113
- 11.03.2015г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършено плащане по договор №55-113
- 31.03.2015г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършено плащане по договор №55-113
- 07.04.2015г. -
Информация за изпълнението на договор за обществена поръчка №55-113
- 07.04.2015г. -
Информация за датата и основанието за освобождаване на гаранцията за изпълнение на договор за обществена поръчка №55-113
На основание чл.22б, ал.5 от ЗОП електронната преписка по раздела се поддържа в профила на купувача до 07.04.2016г.
Отрита процедура
Статус: изпълнена
Обект на поръчката: услуга
Описание: Зимно поддържане и снегопочистване на общински пътища в община Угърчин за зимния експлоатационен сезон 2014-2015 г.
Срок за получаване на документация за участие: 03.11.2014 г. Час: 17:00
Срок за получаване на оферти за участие 03.11.2014 г. Час: 17:00
*Лица за контакти: инж.Цветан Георгиев
Условия за участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка са посочени в обявлението и документацията за участие.
Условия при отваряне на офертите:
Дата: 04.11.2014 г. Час: 10:00
Място: Заседателна зала на общински съвет в сградата на общинска администрация
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите: Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето
- 03.10.2014г. -
Решение за откриване на процедура
- 03.10.2014г. -
Обявление за обществeна поръчка
- 03.10.2014г. -
Изисквания и указания за изготвяне на оферта
- 03.10.2014г. -
Технически спецификации
- 03.10.2014г. -
Проект на договор
- 03.10.2014г. -
Образци и приложения за изготвяне на офертата
- 04.11.2014г. -
Протокол от работно заседание №1 на комисията
- 04.11.2014г. -
Съобщение на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти до участниците в процедурата за отваряне на плик №3 "Ценово предложение"
11.11.2014г. -
Протокол от работно заседание №2 на комисията
- 11.11.2014г. -
Протокол от работно заседание №3 на комисията
- 11.11.2014г. -
Протокол от работата на комисията по чл.72 от ЗОП
- 11.11.2014г. -
Решение на възложителя №1364/11.11.2014г. за класиране на участниците и за избор на изпълнител
- 30.12.2014г. -
Информация за сключен договор за изпълнение на обществена поръчка №55-113
- 09.01.2015г. -
Договор №55-113/10.12.2014г. за възлагане на обществена поръчка
- 09.01.2015г. -
Приложения към договор №55-113:
Ценово предложение за изпълнение на поръчката
Техническо предложение за изпълнение на поръчката
- 20.01.2015г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършено плащане по договор №55-113
- 12.02.2015г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършено плащане по договор №55-113
- 11.03.2015г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършено плащане по договор №55-113
- 31.03.2015г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършено плащане по договор №55-113
- 07.04.2015г. -
Информация за изпълнението на договор за обществена поръчка №55-113
- 07.04.2015г. -
Информация за датата и основанието за освобождаване на гаранцията за изпълнение на договор за обществена поръчка №55-113
На основание чл.22б, ал.5 от ЗОП електронната преписка по раздела се поддържа в профила на купувача до 07.04.2016г.