011/30.09.2014г.(УИН 00340-2014-0006)
Дата на публикуване:
30.04.2014 00:00
Възложител: Община Угърчин
Открита процедура
Статус: изпълнена
Обект на поръчката: строителство
Описание: Рехабилитация и реконструкция на уличната водопроводна мрежа на територията на град Угърчин по улици: „Осми Март”, „Любен Каравелов”, „Добри Чинтулов”, „Баба Тонка”, „Йордан Йовков”, „Бяло море”, „Кнежа”, „Шипка”, „Голи рът”, „Юмрукчал”, „Пирин”, „Иглика” и „Мусала"
Срок за получаване на документацията за участие: 17:00 часа на 06.06.2014г.
Срок за получаване на документацията за участие-удължен до: 17:00 часа на 30.06.2014г.
Краен срок за подаване на оферти: 17:00 часа на 16.06.2014г.
Краен срок за подаване на оферти-удължен до: 17:00 часа на 10.07.2014г.
Условия за участие за възлагане на обществена поръчка с открита процедура:
Съгласнсо посочените изисквания в обявлението за обществена поръчката.
*Лица за контакти: инж.Цветан Георгиев;Пламена Попска;
- 30.04.2014г. -
** Предварителния преглед и/или получаване на документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да се извърши в сградата на Община Угърчин, на адрес: град Угърчин, 5580, пл. „Свобода“ № 1 от 8,00 часа до 17,00 часа, всеки работен ден в срока посочен в раздел ІV.3.3 на настоящето обявление. Документация за участие се предоставя на хартиен и електронен(CD) носител след представяне на документ удостоверяващ заплащане на цената.
При получаване на документация, участникът предоставя следната информация: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт.
Достъп по елекронен път до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, за срока посочен в раздел ІV.3.3 от настоящето обявление, е предоставен на "Профил на купувача" на настоящата страница.
Допълнителна информация и разяснения ще се публикува на настоящата страница в "Профила на купувача".
***Стойността на документацията за участие е 12.00 лева с ДДС.
Сумата може да се заплати на място на касата на общината при получаване на документацията за участие или да се преведе по банков път с платежно нареждане по банковата сметка на общината:
БАНКА "ДСК" АД, Клон Угърчин,
IBAN: BG98STSA93008413229500, BIG: STSABGSF, вид плащане: 447000
- 30.04.2014г. -
1.Решение за откриване на процедура
- 30.04.2014г. -
2.Обявление за обществeна поръчка
- 30.04.2014г.
3.Документация за участие
- 30.04.2014г. -
4.Технически спецификации
- 30.04.2014г. -
5.Проект на договор за обществана поръчка
- 30.04.2014г.
6.Методика за оценка на офертите
- 30.04.2014г. -
7.Приложения образци на документи за изготвяне на оферта
- 30.04.2014г. -
8.Количествена сметка за остойностяване(прилага се към ценово предложение)
- 30.04.2014г.
9.Инвестиционен проект(записка и работни чертежи)
- 19.05.2014г. -
1. Изх.№2618/19.05.2014г.
Отговори на постъпили въпроси по документацията за участие в откритата процедура с вх.№2609/19.05.2014г.
- 21.05.2014г. -
2. Изх.№2663/21.05.2014г.
Отговори на постъпили въпроси по документацията за участие в откритата процедура с вх.№2609/19.05.2014г. и вх.№2650/20.05.2014г.
- 23.05.2014г. -
3. Изх.№2722/23.05.2014г.
Отговори на постъпили въпроси по документацията за участие в откритата процедура с вх.№2609/19.05.2014г., вх.№2650/20.05.2014г. и вх.№2689/22.05.2014г.
- 23.05.2014г. -
4. Изх.№2749/23.05.2014г.
Отговори на постъпили въпроси по документацията за участие в откритата процедура с вх.№2609/19.05.2014г., вх.№2650/20.05.2014г., вх.№2689/22.05.2014г. и вх.№2731/23.05.2014г.
- 27.05.2014г. -
Процедурата е спряна на основание чл.120а, ал.2 от ЗОП, поради подадена жалба до КЗК №ВХР-1146/26.05.2014г. с искане за налагане на временна мярка-спиране на процедурата и произнасяне относно законосъобразност.
- 27.05.2014г. -
Информация за хода на процедурите при производство по обжалване
- 13.06.2014г. -
Произнасяне на КЗК публикувано на 12.06.2014 по жалба №ВХР-1146/26.05.2014г.
Преглед на Разпореждане
- 16.06.2014г. -
Решение №867/16.06.2014г. за промяна, на основание чл.27а, ал.9, т.2 от ЗОП, относно удължаване на сроковете посочени в обявлението
- 31.10.2014г. -
Информация за сключен договор за обществена поръчка №41-113
- 31.10.2014г. -
Договор №41-113 за възлагане изпълнението на обществената поръчка от дата 15.09.2014г.
- 31.10.2014г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършени плащания по договора за обществаната поръчка до 01.10.2014г.
- 12.01.2015г. -
Информация за изпълнен договор за обществана поръчка №41-113
- 13.01.2015г. -
Информация за датата и основанието за освобождаване на гаранцията за изпълнение на договор за обществана поръчка №41-113
- 14.01.2015г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършено плащане по договор №41-113 за възлагане на обществена поръчка
На основание чл.22б, ал.5 от ЗОП електронната преписка по раздела се поддържа в профила на купувача до 14.01.2016г.
Открита процедура
Статус: изпълнена
Обект на поръчката: строителство
Описание: Рехабилитация и реконструкция на уличната водопроводна мрежа на територията на град Угърчин по улици: „Осми Март”, „Любен Каравелов”, „Добри Чинтулов”, „Баба Тонка”, „Йордан Йовков”, „Бяло море”, „Кнежа”, „Шипка”, „Голи рът”, „Юмрукчал”, „Пирин”, „Иглика” и „Мусала"
Срок за получаване на документацията за участие: 17:00 часа на 06.06.2014г.
Срок за получаване на документацията за участие-удължен до: 17:00 часа на 30.06.2014г.
Краен срок за подаване на оферти: 17:00 часа на 16.06.2014г.
Краен срок за подаване на оферти-удължен до: 17:00 часа на 10.07.2014г.
Условия за участие за възлагане на обществена поръчка с открита процедура:
Съгласнсо посочените изисквания в обявлението за обществена поръчката.
*Лица за контакти: инж.Цветан Георгиев;Пламена Попска;
- 30.04.2014г. -
** Предварителния преглед и/или получаване на документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да се извърши в сградата на Община Угърчин, на адрес: град Угърчин, 5580, пл. „Свобода“ № 1 от 8,00 часа до 17,00 часа, всеки работен ден в срока посочен в раздел ІV.3.3 на настоящето обявление. Документация за участие се предоставя на хартиен и електронен(CD) носител след представяне на документ удостоверяващ заплащане на цената.
При получаване на документация, участникът предоставя следната информация: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт.
Достъп по елекронен път до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, за срока посочен в раздел ІV.3.3 от настоящето обявление, е предоставен на "Профил на купувача" на настоящата страница.
Допълнителна информация и разяснения ще се публикува на настоящата страница в "Профила на купувача".
***Стойността на документацията за участие е 12.00 лева с ДДС.
Сумата може да се заплати на място на касата на общината при получаване на документацията за участие или да се преведе по банков път с платежно нареждане по банковата сметка на общината:
БАНКА "ДСК" АД, Клон Угърчин,
IBAN: BG98STSA93008413229500, BIG: STSABGSF, вид плащане: 447000
- 30.04.2014г. -
1.Решение за откриване на процедура
- 30.04.2014г. -
2.Обявление за обществeна поръчка
- 30.04.2014г.
3.Документация за участие
- 30.04.2014г. -
4.Технически спецификации
- 30.04.2014г. -
5.Проект на договор за обществана поръчка
- 30.04.2014г.
6.Методика за оценка на офертите
- 30.04.2014г. -
7.Приложения образци на документи за изготвяне на оферта
- 30.04.2014г. -
8.Количествена сметка за остойностяване(прилага се към ценово предложение)
- 30.04.2014г.
9.Инвестиционен проект(записка и работни чертежи)
- 19.05.2014г. -
1. Изх.№2618/19.05.2014г.
Отговори на постъпили въпроси по документацията за участие в откритата процедура с вх.№2609/19.05.2014г.
- 21.05.2014г. -
2. Изх.№2663/21.05.2014г.
Отговори на постъпили въпроси по документацията за участие в откритата процедура с вх.№2609/19.05.2014г. и вх.№2650/20.05.2014г.
- 23.05.2014г. -
3. Изх.№2722/23.05.2014г.
Отговори на постъпили въпроси по документацията за участие в откритата процедура с вх.№2609/19.05.2014г., вх.№2650/20.05.2014г. и вх.№2689/22.05.2014г.
- 23.05.2014г. -
4. Изх.№2749/23.05.2014г.
Отговори на постъпили въпроси по документацията за участие в откритата процедура с вх.№2609/19.05.2014г., вх.№2650/20.05.2014г., вх.№2689/22.05.2014г. и вх.№2731/23.05.2014г.
- 27.05.2014г. -
Процедурата е спряна на основание чл.120а, ал.2 от ЗОП, поради подадена жалба до КЗК №ВХР-1146/26.05.2014г. с искане за налагане на временна мярка-спиране на процедурата и произнасяне относно законосъобразност.
- 27.05.2014г. -
Информация за хода на процедурите при производство по обжалване
- 13.06.2014г. -
Произнасяне на КЗК публикувано на 12.06.2014 по жалба №ВХР-1146/26.05.2014г.
Преглед на Разпореждане
- 16.06.2014г. -
Решение №867/16.06.2014г. за промяна, на основание чл.27а, ал.9, т.2 от ЗОП, относно удължаване на сроковете посочени в обявлението
- 31.10.2014г. -
Информация за сключен договор за обществена поръчка №41-113
- 31.10.2014г. -
Договор №41-113 за възлагане изпълнението на обществената поръчка от дата 15.09.2014г.
- 31.10.2014г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършени плащания по договора за обществаната поръчка до 01.10.2014г.
- 12.01.2015г. -
Информация за изпълнен договор за обществана поръчка №41-113
- 13.01.2015г. -
Информация за датата и основанието за освобождаване на гаранцията за изпълнение на договор за обществана поръчка №41-113
- 14.01.2015г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършено плащане по договор №41-113 за възлагане на обществена поръчка
На основание чл.22б, ал.5 от ЗОП електронната преписка по раздела се поддържа в профила на купувача до 14.01.2016г.