Новини
ОБЯВЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ЗДРАВЕН МЕДИАТОР
03.01.2020

О Б Щ И Н  А       У Г Ъ Р Ч И Н

 

С Ъ О Б Щ Е Н И Е

 

Обявява процедура за подбор на здравен медиатор

Необходими документи:

  • Автобиография
  • Мотивационно писмо
  • Копие от диплома за завършено средно образование
  • Заявление по образец

 Образец на заявлението се получава в деловодството на Община Угърчин. Mожете и да изтеглите документа като натиснетe ТУК

 

Изисквания към кандидатите:

  • Завършено средно образование
  • Принадлежност към местна уязвима етническа общност
  • Познаване на здравните и социални проблеми на общността
  • Владеене на езика на общността
  • Комуникативни умения
  • Компютърна грамотност (MS Word, Internet)

 

Провеждане на подбора (в рамките на един ден):

Разглеждане на постъпилите документи от комисия.

Провеждане на интервю с кандидатите, одобрени по документи.

 

Дата, час и място на провеждане на подбора:

Ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване.

 

Краен срок за подаване на документи: 20.01.2020 г.

Документите се подават в деловодството на Община Угърчин, пл.“Свобода“ №1

 

Кратко описание на длъжността „Здравен медиатор”

  • Работа с клиенти и подпомагане на незапознатите със здравната система за получаване на достъп до здравни услуги.
  • Посредничество между уязвими групи и здравни и социални служби, придружаване.
  • Работа с ОПЛ и други здравни специалисти и институции за повишаване на имунизационния статус на децата.
  • Подпомагане при попълване на различни документи.
  • Участие в организиране на здравни профилактични мероприятия и мероприятия за повишаване на здравната култура.

 

Информация за професията „здравен медиатор“ можете да намерите на www.zdravenmediator.net

Потърсете в сайта
Анкета
Ползвали ли сте услугите на Центъра за административно обслужване и информация в Община Угърчин?
ЗЕЛЕН ТЕЛЕФОН

Сигнали за замърсяване на околната среда можете да подавате на телефони:

Общината: (069)31 27 70
РИОСВ: (064) 806 951
или на-mail:didi_eco@mail.bg