ЗОП-2015-01/09.04.2015г.(поръчка №00340-2015-0001)

Дата на публикуване: 09.04.2015 00:00
Възложител: Община Угърчин
Отрита процедура
Статус: изпълнена
Обект на поръчката: строителство

Описание: Ремонт четвъртокласна пътна мрежа: четвъртокласната пътна мрежа на територията на община Угърчин е с обща дължина около 70 км. Предвижда се: асфалтови работи, фрезоване на пътни участъци и еденични дупки, рязане на асфалт, подготовка на местата за асфалтиране, земни работи, профилиране на канафки и банкети, ремонт на малки съоръжения /водостоци/, ремонт мостови съоръжения, поставяне и ремонт на еластична ограда, пътна маркировка и вертикална сигнализация и други дейности.

Срок за получаване на документация за участие: 12.05.2015 г. Час: 17:00

Срок за получаване на оферти за участие 12.05.2015 г. Час: 17:00

*Лица за контакти: инж.Цветан Георгиев

Условия за участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка са посочени в обявлението и документацията за участие.

Условия при отваряне на офертите:
Дата: 13.05.2015 г. Час: 10:00
Място: Заседателна зала на общински съвет в сградата на общинска администрация
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите: Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето


-09.04.2015г. -
Решение за откриване на процедура


- 09.04.2015г. -
Обявление за обществeна поръчка


- 09.04.2015г. -
Документация за участие в откритата процедура


- 09.04.2015г. -
Технически спецификации


- 09.04.2015г. -
Количествени сметки за остойаностяване


- 09.04.2015г. -
Методика за оценка


- 09.04.2015г. -
Проект на договор


- 09.04.2015г. -
Образци и приложения за изготвяне на офертата


- 30.04.2015г. -
Разяснения дадени от възложителя по документацията за участие във връзка с постъпило искане с вх.№2722/30.04.2015г.(Изх.№2727/30.04.2015г.)


- 22.05.2015г. -
Протокол №1 за работата на комисия назначена със Заповед №415/13.05.2015г. за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти


- 09.06.2015г. -
Съобщение за обявяване на датата, мястото и часа на провеждане на публично заседание на комисията назначена със Заповед №415/13.05.2015г., на което ще бъдат отворени ценовите предложения от получените оферти


- 24.06.2015г. -
Протоколи на комисията назначена със Заповед №415/13.05.2015г. за провеждане на процедурата заедно с приложенията към тях:
- Протокол №2 за работата на комисия;
- Протокол №3 за работата на комисия;
- Протокол по чл.72 от ЗОП за разглеждането, оценяването и класирането.


- 24.06.2015г. -
Решение на възложителя №536/23.06.2015г. за класиране на участниците и за избор на изпълнител


- 20.08.2015г. -
Информация за сключен договор за обществена поръчка


- 20.08.2015г. -
Договор за обществена поръчка №36-113/31.07.2015г.
Приложения към договора:
Техническа спецификация за изпълнение на поръчката
Техническо предложение за изпълнение на поръчката
Ценово предложение за изпълнение на поръчката


- 12.09.2015г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършено плащане по договор за обществена поръчка №36-113


- 17.11.2015г. -
Информация за датата, основанието и размера на извършено плащане по договор за обществена поръчка №36-113


- 19.11.2015г. -
Информация за изпълнението на договор за обществена поръчка №36-113


- 20.11.2015г. -
Информация за датата и основанието за освобождаване на гаранцията за изпълнение на договор за обществена поръчка №36-113


На основание чл.22б, ал.5 от ЗОП електронната преписка по раздела се поддържа в профила на купувача до 20.11.2016г.

Потърсете в сайта

Анкета

1. Ползвали ли сте услугите на Центъра за административно обслужване и информация в Община Угърчин?

Резултати:

Да :
83% Complete (success)
Не :
17% Complete (success)

2. Служителите са вежливи и приветливи

Резултати:

Да :
59% Complete (success)
Не :
23% Complete (success)
Отчасти :
18% Complete (success)

3. Служителите са компетентни, обясняват точно и ясно

Резултати:

Да :
61% Complete (success)
Не :
25% Complete (success)
Отчасти :
14% Complete (success)

4. Обслужването е ефективно, сроковете се спазват

Резултати:

Да :
65% Complete (success)
Не :
23% Complete (success)
Отчасти :
12% Complete (success)

ЗЕЛЕН ТЕЛЕФОН

Сигнали за замърсяване на околната среда можете да подавате на телефони:

Общината: (069)31 27 70
РИОСВ: (064) 806 951
или на-mail:didi_eco@mail.bg